My shop

My shop
My shop

sobota 7. marca 2009

Svetrík pre bábiku... / Sweater for the doll...

Posledné tri dni sa necítim dobre, asi mám zapálený nerv a neviem sa dobre pohybovať. Len keď sedím ma nič nebolí, a tak som väčšinou tieto dni presedela. Aby som sa nenudila, Tomáško mi dal úlohu: upliesť svetrík pre bábiku. Nuž čo, mám kopec zbytkov a aj tak som ich chcela zúžitkovať, tak som sa na to dala. Mám taký plán, že upletiem viac vecí pre naše bábiky. Už teraz sa teším ako sa s Miškou budeme hrať na módne prehliadky bábik. A tu je moje prvé dielko.

I am not feeling very well, for the past three days. It seems like I have a nerve infection, which causes pain while I move. I am not in pain while sitting, so that is where I've been lately the most. Tomas made sure I am not bored, while sitting and ask me to knit a sweater for his doll. It was actualy a good idea, since I have plenty of scraps and needed to used them up for something. That is my plan, used them all up for dolls. Then we can play fashion shows with Miska, I can't wait. Well, here is my first one.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára