My shop

My shop
My shop

piatok 20. marca 2009

Set pre bábiku.../ The set for a doll...

Mám doma dosť veľa malých klbôk- zbytkov vĺn. Rozmýšľala som, čo s nimi a tak ma napadlo, že upletiem niečo pre bábiky. Je to malé, rýchlo je to hotové a vlny, ktoré mi už roky stoja v skrini sa zúžitkujú.
Táto bábika dostala ako prvá svoje oblečenie...

I had plenty of wool scraps at home. I thought I would used them up. I decided to knit some clothes for our dolls. They are small and quick projects and will help to clean the closet full of wool.
This doll was first in line for some outfits...

To je detail čiapky...

This is a detail of the hat...

Nohavice, v páse je prevlečená uháčkovaná šnúrka...

The pants, waist string is crochet...

Topánky sú uháčkované- len tak som skúšala a vyšlo toto...

I crochet these doll shoes. I just tried and it worked...

1 komentár:

  1. Ajka to je nadhera. Mala by si prichystat tutorial pre vsetky mamky ktore radi pletu a chceli by upliest podobne oblecenie pre babiky.A zvlast na tie papucky.

    OdpovedaťOdstrániť