My shop

My shop
My shop

sobota 27. novembra 2010

10 dní...

Práve som si uvedomila, že môj posledný príspevok je zo 17.novembra. Toľko som toho mala v pláne napísať...
V prvom rade naša Miška oslávila 18. svoje druhé narodeniny. Ani neviem, ako mi tie dva roky zbehli a už mám doma veľké dievčatko, ktoré rado tancuje, skladá puzzle, ošetruje bábiky...

V ten deň sa nám pokazil počítač, notebook, do ktorého sme pred tri a pol rokmi vrazili naše úspory a dúfali, že nám bude dlho slúžiť. Oprava je tak drahá, že sa viac oplatí kúpiť nový. V ten deň sme prišli aj o CD prehrávač - tiež sa pokazil. Keď ho manžel odniesol do servisu, vyčíslili mu sumu, za ktorú sa dá zohnať nový... Konzumizmus dnešnej doby je fakt hrozný fenomén. Obkolesujeme sa odpadom, miesto opravy nás nútia kupovať nové veci. Prečo "magneťák" kúpený pred 25 rokmi stále funguje a dnešné spotrebiče doslúžia krátko po vypršaní záručnej doby?
A teraz zmením tému. Keď sme si včera večer pozerali predpoveď počasia na dnešný deň, neverila som, že aj u nás nasneží. No ráno o šiestej ma zobudil krik našich detí: "Sneh! Sneh! Mamka, tato, vstávajte, sneží!" Naozaj, všade bielo a stále sa sypalo a sypalo... Ešte šťastie, že som tento týždeň pripravila všetkým čižmy a oteplovačky a overaly (všetko bolo odložené v krabiciach a zabalené vo vákuových sáčkoch)... Hneď po raňajkách sme sa naobliekali, vzali pekáče a boby a tiež občianske preukazy (aby sme mohli cestou odvoliť) a vyšli sme na kopec...

1 komentár:

  1. veru, pomaly si zvykáme na rýchloobrátkovosť tovaru, je to smutné konštatovanie.
    sneh potešil aj nás, len začalo hneď pršať, takže máme škaredú pľačkanicu :(
    ale aby som tiež len nehundrala- Miške všetko najlepšie, je to krásne dievčatko a tá torta vyzerá náramne chutne :)))

    OdpovedaťOdstrániť