My shop

My shop
My shop

utorok 3. septembra 2013

Niečo pod zub...

"Mamka, som hladný..."(hláška asi 15 minút po obede)
"Mamka, čo máme sladké?"
"Dal by som si niečo..."
Poznáte to? U nás to počúvam dosť často. Deti majú radi ovocie a jedia ho každý deň, no sem - tam treba niečo upiecť. Tentokrát som sa pustila do veľmi jednoduchých, rýchlych a samozrejme bezlepkových receptov. Vhodné, keď sa niekam s deťmi chystáte, alebo sa vám  nečakane ohlási návšteva.

Piškótová roláda
4 žĺtka vymiešame so 4 PL cukru, 4 PL oleja. Pridáme 2 pudingy (vanilkové, alebo Zlatý klas), 2PL bezlepkovej múky, 1PL solamylu, 1ČL prášku do pečiva. Na koniec primiešame sneh, ktorý urobíme zo 4 bielkov a 4 PL cukru.
Ja som roládu ozvláštnila čokoládovými chipsami (malé čokoládky, ktoré sa používajú do cookies). Poukladala som ich na papier na pečenie, zaliala cestom a upiekla. Ešte teplý korpus som aj s papierom stočila do rolády, po vychladnutí rozprestrela, natrela lekvárom a znova zvinula...

 Miškina bábovka
4 žĺtka;
5PL cukru;
4 PL oleja;
1/2 bal. prášku do pečiva;
3 bal. Zlatý klas;
Všetko sa vyšľahá šľahačom a pridá sa sneh zo 4 bielkov.
Primiešali sme aj čokoládky, ale tie sa usadili na spodku. Nevadí, chutilo aj tak...


3 komentáre:

  1. To je krásný nápad s těmi "gombíky" čokolády...podařila se Vám krásně i bábovka. Mějte se hezky !K

    OdpovedaťOdstrániť
  2. roládka vyzerá luxusne, cez víkedn aj ja skúsim bábovku. dakujem za inšpiráciu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to krásně, úplně se mi tu sbíhaly sliny.

    OdpovedaťOdstrániť