My shop

My shop
My shop

utorok 6. apríla 2010

Čo mi v posledných dňoch urobilo radosť...

Posledný týždeň pôstu sme sa dohodli, že obmedzíme sledovanie TV a tiež počítač, takže som ani neprispievala. To ale neznamená, že sa u nás nič nedialo.

V jeden upršaný deň sa nám tesne pred západom slnka ukázala takáto nádherná dúha. A v skutočnosti bola ešte krajšia.

Ešte v ten istý večer ma čakalo ďalšie prekvapenie. Keď som večer vošla do kuchyne, privítala ma takto rozkvitnutá voskovka. Už kvitla aj minulý rok, ale ešte nikdy predtým nemala štyri kvety naraz. A už pučia aj ďalšie tri. Hneď mi to zdvihlo náladu. Niekedy stačí maličkosť, lúč slnka, kvet, či farby, ktoré vyčaruje príroda a všetko sa zdá byť krajšie...

No a potom sa obzriete a zbadáte dieťa, ktoré si vychutnáva hudbu a pritom si kreslí...

Či šantenie detí s tatom... A pocítite radosť, šťastie, máte chuť ísť ďalej...

Aj tvorenie ma napĺňa radosťou. Tentokrát som dokončila tretí, posledný klobúčik na objednávku.

Na veľkonočné sviatky som sa tento rok rozhodla upiecť len dva druhy koláčov a to žĺtkové rezy a žerbo rezy. Po minulé roky som piekla oveľa viac, no teraz to stačilo, veď chceme chudnúť, tak načo sa zbytočne pokúšať, nie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára