My shop

My shop
My shop

štvrtok 17. decembra 2009

Uz o týždeň sú Vianoce!

Opäť mi týždeň ubehol ako voda. Miška má teraz také zvláštne noci... Večer zaspí o 20:00 a keď už konečne zaspí posledný z chlapcov, niekedy aj o 21:30, ona sa zobudí, preberie sa a nechce zaspať. Po niekoľkých pokusoch uspať ju nakoniec skončím s ňou v posteli, kde pravdaže zaspím aj ja. A moje plány na večer sú fuč. Myslím moje koníčky, tento blog, ale aj žehlenie, predvianočné pečenie a všetky aktivity, ktoré cez deň nestíham... Dnes som si povedala, že musím vydržať dlhšie ako Miška... Je 0:30 a ona mi leží na rukách, pretože len čo ju niekam chcem zložiť, preberá sa a plače.
Tak už som sa vyžalovala a teraz vám ukážem ešte posledné výtvory z Fima, ktoré som už dokončila skôr, ale až teraz na nich došlo. Sú to darčeky na Vianoce, ktorými chcem potešiť ženy z našej rodiny.






2 komentáre:

  1. Ajka, kedy to vsetko stihas?? Su krasne.. "zeny v nasej rodine" sa urcite potesia.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Preco ja nie som "zena z tvojej rodiny"? Nadherneeeeeee!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť