My shop

My shop
My shop

streda 30. decembra 2009

Prázdninový čas...

Počasie je túto zimu veľmi zvláštne... Včera som si urobila fotku, pretože som mala pocit, že zima už skončila a teraz už príde jar. Aj deti sa tešili, že už sa o chvíľu budeme chodiť kúpať na kúpalisko... No dnes sme sa zobudili a všetko je opäť biele. Tomi a Maťko vytiahli pekáče a išli sa von pošmýkať.

Tomi sa rád "zašije " ku knihe. Začali ho baviť detektívky. Som rada, že čítanie ho nadchlo...

Maťko väčšinu času teraz venuje svojej ročníkovej práci. Píše o nebezbečných zvieratách (tému si sám vybral). Učí sa popritom pracovať s počítačom. Je veľmi húževnatý a často sa zriekne aj rozprávky, len aby napísal čo najviac.

Ja som dokončila jednu čiapku - darček a pustila som sa do čiapky pre Mišku, červenú ešte nemá a hodí sa jej k jednej vetrovke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára