My shop

My shop
My shop

utorok 23. júna 2009

Veľmi dobrá kniha...

Miška rada spí na balkóne a tak ju tam denne uspávam. Niekedy to trvá len malú chvíľku, inokedy tam trávim aj 30 minút. Vtedy siahnem po knihe, ktorú mám práve rozčítanú...

Na túto knihu ma tento školský rok upozornila jedna mamička zo škôlky, povolaním psychologička. Odporúčam si prečítať jej recenziu. Som jej za to vďačná, pretože o výchove som už prečítala veľa kníh, ale táto ma zaujala asi najviac. Je o komunikácii nielen medzi rodičmi a deťmi, ale medzi človekom a človekom. Je tu veľa príkladov, rôznych situácií... Zatiaľ sa nedá kúpiť v kníhkupectvách, aspoň u nás v Košiciach sme ju nenašli, tak sme si ju objednali cez internet.

Knihy sú u nás veľmi obľúbené. Tomáško navštevuje už aj knižnicu v škole a veľmi ho to baví a naši preškoláci - tak tí si v knihách listujú často a radi...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára