My shop

My shop
My shop

streda 20. mája 2009

Posledných pár dní...

Už niekoľko dní nič nestíham, aj keď som si povedala, že kým je Tomi v škole v prírode, musím toho veľa stihnúť. Dôvodom je Miška. V posledných dňoch cez deň takmer nespí, maximálne zadriemka na 5-10 minút, aj to len pri kojení. Nechce byť ani v kočiari, ani v postieľke, ani na deke, ani v ohrádke. Je nespokojná a plače keď ju niekam položím. Sem tam mi pomôže babyšatka, ale keď v nej mám Mišku ani nenavarím, ani nepožehlím. Neviem sa pustiť do ničoho väčšieho, všetko kúskujem po 5 minútach.
Začala som Miške robiť po večeroch takéto capačky. Jednu som robila 3 dni! To sa mi už dávno nestalo, že by som bola tak nemožná...


A včera sa nám už vrátil Tomi. Mal sa výborne až na záver, keď v posledný deň začalo byť niektorým deťom zle a vracali. Tomáškov kamarát Benko bol na tom tak zle, že rovno od autobusu ho odviezla sanitka do nemocnice. Aj Tomi sa necítil dobre a večer už mal teplotu a vracal. Teraz len polehuje a má diétu. Bojí sa len, aby neskončil aj on v nemocnici...
Už aby tie zlé dni boli za nami...

2 komentáre:

  1. Prajem Tomaskovi skore uzdravenie. Aj ja som pozadu zo vsetkym, nic nejde ako by som chcela. Ku stroji som sa este nedostala odkedy skoncili pisomky. A teraz som aj ja chora, nachladena.
    Tak ako si povedala , hadam sa tie dni skoro skoncia,

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dievcata,pooohoda...dakujme Bohu ze sme krasne,mudre a zdrave.:))) Ja som bola od utorka v nemocnici, to tehu zasa...Cakaju nas dlheeee mesiace.:((
    Chlapci to ale zvladli bez mamky suprovo. Zle dni su fakt na nieco dobre.

    OdpovedaťOdstrániť