My shop

My shop
My shop

nedeľa 10. mája 2009

Míľa pre mamu...

Aj tohto roku sa pri príležitosti Dňa matiek v Košiciach uskutočnilo podujatie Míľa pre mamu. Organizujú ho materské centrá na celom Slovensku. Aj my sme sa už po niekoľký krát zapojili. Tento rok som ja bola len na začiatku, pretože sme mali v tom čase aj stretnutie po maturite, ale detí sa ujali babky a strávili s nimi toto pekné popoludnie.

Moderovala dvojica ELA a HOP, ktorých majú naši chlapci veľmi radi a preto sa tešili, že ich uvidia na živo...
Toto podujatie sprevádzalo veľa aktivít pre deti, rôzne súťaže, tvorivé dielne...


Aj chlapci sa zapojili, vytvorili krásne srdiečka, pre babku Evku, babku Jarku a pre mňa...


No a keď som prišla domov, čakalo ma prekvapenie, piškótovo-smotanová torta od mojich detí. Babka Evka im pravdaže pomáhala...


A ešte pre moju mamku:
Mamka, ďakujem, že si, že si mi dala život, vychovala ma a teraz si mi veľkou oporou pri výchove mojich detí. Bez teba by som to ťažko zvládala...

1 komentár: