My shop

My shop
My shop

streda 27. februára 2013

Pohánkové bezlepkové lievance

 Vyskúšala som jeden nový recept z knihy Varíme zdravo bez lepku. Tam som to našla ako recept na vafle. My však vaflovač zatiaľ nemáme, urobila som jednoducho lievance. Boli výborné, len sa tak po nich zaprášilo. A tu je recept, ak by mal niekto záujem vyskúšať:
125 g zmäknutého masla;
3 PL cukru;
štipka soli;
1 balíček vanilkového cukru;
3 vajcia;
200 g pohánkovej múky;
50 g zemiakového škrobu (solamyl);
2 ČL prášku do pečiva;
250 ml mlieka 
- toto je základ, ja som pridala:
2 postrúhané jablká;
hrsť mandľových lupienkov.
Maslo s cukrom, soľou, vanilkovým cukrom a vajíčkami vyšľaháme do peny, múku zmiešame so škrobom a práškom do pečiva, pridáme mlieko a potom to vlejeme do maslovej peny. Pridáme jablká a mandle a pomiešame. Ak máte vaflovač - môžete vyskúšať urobiť vafle, ak nie, aj lievance sú dobré. Dobrú chuť!
 
 Začala som háčkovať trojuholníkový šál podľa návodu od Rooster hill. Mala som doma klbko tenkého mohéru a už dlhšie som ho len tak obchádzala, teraz našiel využitie. Ako šál pre Mišku bude stačiť. Je mäkkučký a teplý.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára