My shop

My shop
My shop

pondelok 9. januára 2012

Prvé spoločné vystúpenie...

Po minulé roky sme mali jasličkovú pobožnosť vo farnosti hneď po Vianociach, tento rok neviem z akého dôvodu, ale presunulo sa to až na 8.1. Bola oslovená aj naša rodina, či nevieme nejako prispieť do programu. Spýtala som sa chlapcov, tí boli ochotní a tak sme sa zapojili do príprav. Spolu s ostatnými deťmi si nacvičili koledy a vinše a Ľubko  - nadšenec pre gitaru zahral Šťastie, zdravie a Narodil sa Kristus Pán...

 Na koncerte ho doprevádzal jeho učiteľ, tentokrát som sa odhodlala ja... Bolo to naše prvé spoločné verejné vystúpenie. Myslím, že som mala väčšiu trému než on, takto verejne som už roky nehrala. Keď som sa pred x-rokmi učila hrať ako samouk na gitare, určite ma nenapadlo, že si raz zahrám so svojím synom... Je to dobrý pocit a som vďačná za takéto chvíle.


4 komentáre:

  1. Krása! To je pekné, keď sa dieťa tak nadšene venuje hudbe a je ochotný svoje umenie predviesť aj verejne. Určite to bolo krásne stretnutie a vystúpenie.

    Radostný deň! Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka, ste nádherné duo:)) Veľa podobných spoločných zážitkov! Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ajka, musel to byť pre vas oboch nadherny zažitok. Škoda, že ja neviem hrať na žiaden hudobny nastroj, bolo by fajn zažiť nieč také.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem dievčatá. Dúfam, že Ľubka nadšenie pre hudbu a chuť cvičiť neopustí... Dnes ráno, keď už bolo treba ísť do školy, on si pokojne vzal gitaru a vyhrával...

    OdpovedaťOdstrániť