My shop

My shop
My shop

pondelok 23. januára 2012

8 rokov...

Náročný týždeň, v ktorom sa chlapci pripravovali na polročné testy máme úspešne za sebou. Víkend bol v znamení snehu a osláv. Oslávencom bol tentokrát Ľubko, pozval si minulých aj terajších spolužiakov. 


O tortu sa postarala naša dvorná cukrárka babka. Gitaristovi čo iné ako gitaru :-)

 Aj keď sme pôvodne pripravili na oslavu detskú izbu, nakoniec sa herňou stala obývačka. V pozadí je vidieť, že ešte máme stromček - kvôli Ľubkovi ho tradične nechávame takto dlho.

Ja som tiež bola obdarovaná, aj keď som nemala žiaden sviatok. A to až od dvoch ľudí. Dostala som toto ocenenie:
Toto ocenenie pre "malé" blogy (do 200 sledujúcich) prišlo do našich končín z Dánska a ja by som túto radosť a povzbudenie chcela poslať zase ďalej. 

Pravidlá hovoria: 
Na svojom blogu nechaj odkaz na osobu, ktorá Ti ocenenie udelila. 
Vyber 5 blogov, ktoré chceš oceniť - tieto blogy nesmia mať viac než 200 čitateľov - sledovateľov.
Svojim nominovaným blogerom zanechaj správu o ocenení ich blogu, aby vedeli, že ich chceš ocenit. 
Potom vyves ocenenie na svojom blogu.

A tak s radosťou posielam ocenenie "Najmilší blog" na tieto adresy: 
 
 http://kuki78.blogspot.com/

2 komentáre:

  1. Ajko, děkuji za radost a potěšení do nového dne :-)
    díky, vážím si ho
    pěkný den K

    OdpovedaťOdstrániť