My shop

My shop
My shop

nedeľa 16. októbra 2011

Kvietkovaná kolekcia...

Viem, kvety sú už odkvitnuté a možno by sa to, čo tu teraz pridávam hodilo skôr na jar. No mne sa ešte chcelo tvoriť kvietky. A tak vznikla táto kolekcia:

 
 

 
Možno vám tento môj príspevok rozjasní jesenné chladné dni... Ak to tak bude, budem rada.

4 komentáre:

  1. To je krááása! Nádherné, úžasné a krásné...šikovné ručičky...pěkný den a měj se hezky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka, naozaj príjemne pestré:) Páčia sa mi najmä fotky z exteriéru:) Veľmi príjemné
    spolu s novým image stránky:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozerám, že môj včerajší komentár tu nie je... Mne sa najviac páčia tie kruhové. Vyzerajú ako maľované na kovovej platničke. Pekná práca. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem! Gabi, je fakt, že fotky z exteriéru vyzerajú lepšie. Keď som fotila tieto - pri lese, chodili okolo ľudia a zvedavo si obzerali, čo to stváram :-) Keby som tak mala záhradku, do ktorej si vybehnem a pofotím...
    Letitia, tie kruhove som zalievala živicou (na fotke to veľmi nevidno), inak je to tiež fimo.

    OdpovedaťOdstrániť