My shop

My shop
My shop

streda 9. februára 2011

Varili sme plastelínu...

Stalo sa, že som dnes poobede ostala doma len so Šimonom a Miškou. Ostatní sa šli korčuľovať s manželom. A tak sme si vymysleli, že uvaríme plastelínu. Už sme to robili asi pred dvoma rokmi, vtedy som cez internet objednala vínny kameň, ktorý je k tejto ekologickej plastelíne potrebný. Dodali mi ho aj s receptom, postup som si našla na stránke.
Je to ako keď robíte cesto na palacinky...

Najskôr všetky suroviny zmixujete...

My sme si rozdelili hmotu na štyri časti a každú sme prifarbili inou farbou. (Ja som použila celý sáčok potravinárskeho farbiva, aby sme docielili sýte farby.)

Potom som plastelínu na miernom ohni varila a miešala, kým mi nezhustla.

Šimon ju ešte teplú spracoval a urobil z nej gule...

No a toto je výsledok!

A mohli sme sa pustiť do hrania...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára