My shop

My shop
My shop

nedeľa 6. februára 2011

Národný týždeň manželstva...

Manželstvo je zručnosť.
Vzťah, na ktorom treba pracovať.
Umenie.
Oplatí sa doňho investovať a starať sa oň po celý život.

Od 7.2. do 14.2. prebieha kampaň NÁRODNÝ TÝŽDEŇ MANŽELSTVA. Ak sa o nej chcete dozvedieť viac, kliknite si tu .
Aj aj chcem týmto príspevkom prispieť a podporiť túto kampaň. Ja som Bohu vďačná za naše manželstvo. Viem, že to nie je samozrejmosť, že je to obrovský dar. To, že som našla človeka, ktorého milujem a ktorý miluje mňa, s ktorým mám päť krásnych detí, s ktorým chcem zostať , či je dobre, či je zle... Nie je to vždy ľahké a viem, že na našom manželstve musíme pracovať...

Lebo manželstvo nie je len papier!

Manželstvo je celoživotné prikladanie polienok do spoločného krbu - z jednej i druhej strany.
Nedovoľme ohňu, aby vyhasol...

Pieseň pre NMT Peter Cmorik - Mám ťa rád

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára