My shop

My shop
My shop

streda 25. februára 2009

Dnes bolo v lese krásne...

Dnes pred obedom sme sa vybrali s deťmi na prechádzku do lesa. Les máme hneď za blokom, stačí prejsť 200 metrov a zrazu sa ocitnete v úplne inom svete. Naposledy som tam bola v lete, ale odkedy sa nám narodila malá Miška nepodarilo sa mi tam dostať.


Vtáčiky spievali a my sme sa brodili snehom a pozorovali ich. Zrazu sme zbadali traktor. Nikdy predtým som ho priamo v lese nevidela. Boli tam drevorubači a kácali stromy, traktor ich potom odtiahol na kraj lesa. To bol zážitok! Nie len pre deti, ale aj pre mňa, ešte som nemala možnosť vidieť to takto zblíska. Tomáško mal s rúbaním stromov problém, hneval sa, prečo ujo ničí tie chúdence stromy.


Malé občerstvenie pod strieškou, aby sme vládali kráčať ďalej.


Miške sa v lese tiež prvýkrát páčilo, spokojne si odfukovala v babyšatke.

1 komentár:

  1. Krasne fotky! Tomasko je rodeny environmentalista! Povedz mu nech to povie tri krat za sebou... :)

    OdpovedaťOdstrániť