My shop

My shop
My shop

streda 26. marca 2014

Náramkovanie...

Asi pred troma týždňami ma oslovila Ľubkova pani učiteľka, či by som neprišla do ich triedy niečo s deťmi vytvoriť. Tento týždeň majú týždeň netradičných foriem vyučovania. Tak som sa prisľúbila. Rozmýšľala som, čo budem s nimi robiť a na um mi prišli náramky. Vyrábali sme dva druhy: shamballa náramky a náramky z gumičiek Rainbow loom...

Deti boli veľmi šikovné, najskôr si mysleli, že je to veľmi ťažké a že to nezvládnu, no po chvíľke trpezlivosti a skúšania prišli na to, ktorá šnúrka kam patrí a všetkým sa podarilo vytvoriť si shamballa náramok...
Finalizovala som už ja, bolo potrebné pracovať so sviečkou, nechcela som, aby sa popálili (ja som prišla k niekoľkým pľuzgierom)...
Ľubko a Šimonko už majú zvládnuté základné techniky s pomôckou Rainbow Loom a tak predvádzali, čo sa s tým dá robiť. Keďže sme nemali pomôcku pre všetky deti, vyrobila som náhradnú verziu - korková zátka a 2 nástenkové špendlíky (také s väčšou plastovou hlavičkou). Tieto náramky deti zvládli úplne ľahko, veľmi sa im to páčilo, len škoda, že na Slovensku táto technika ešte nie je veľmi dostupná.

 Šťastné tváre po tvorivej chvíľke...

 A takéto krásne náramky sme vyrobili...




3 komentáre:

  1. Ajko, ale tož to je podoba! Jakoby ti Ĺubko z oka vypadl...tvoření s dětmi muselo být krásné...je to pěkná práce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Požehnané velikonoce i k Vám :-))) K

    OdpovedaťOdstrániť