My shop

My shop
My shop

nedeľa 4. augusta 2013

Leto v plnom prúde III.

 Je už síce august, no ja by som sa ešte na chvíľku vrátila do minulého mesiaca. V rodine máme júlového oslávenca  - naše letné dieťa - už 8-ročného Šimona. Babka ho tento rok prekvapila krásnou a výbornou Kinder tortou.
Pri téme kinder ešte zostaňme... Tento rok u nás v košickej ZOO otvorili Dinopark a tak sme sa tam šli pozrieť.  Pri tejto fotke mi napadne konštatovať: naše kinderka (5. škrupinka tam už nebola a aj tak, Tomáš sa tam nejako nehrnul).
 A najväčší predátori všetkých čias - aké výstižné :-)
 Potešila som sa kŕmením týchto krásnych srniek a jelenčeka...
 Cestou domov sme sa ešte zastavili na bobovej dráhe - tento druh zábavy ja nemusím, ale ostatní si to užili.
 Leto trávime aj u babky na dvore. V horúcich dňoch dobre padne olievačka...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára