My shop

My shop
My shop

pondelok 12. marca 2012

Výstava mušlí...

Opäť je víkend za nami... Tento sme si spestrili návštevou botanickej záhrady. V tomto čase tam prebieha výstava mušlí. Dozvedela som sa, že je to súkromná zbierka jedného nadšenca. Neuveriteľné, koľko zaujímavých kúskov sa mu podarilo zozbierať. Tu sú aspoň niektoré - fotil Tomáš...




  Poprechádzali sme sa samozrejme aj v sklenníkoch. Chlapcom sa páčilo, aká je tam vlhkosť a vôňa a teplo... 
 
Novinkou v botanickej záhrade je minizoo. Keďže som už o tom vedela, zobrala som z domu suchý chlebík pre zvieratká. Šimonko sa nevedel s kozami a ovcami rozlúčiť, keď sa minul chlebík, nosil im seno...

 
A ešte jeden záber na záver - púčiky magnólie... Už sa teším, keď rozkvitnú - tento strom sa mi veľmi páči...

2 komentáre:

  1. Brrr, tak ty příšerky nemusím, aleje opravdu obdivuhodné, kolik jich pán má...a se zvířátky to muselo být krásný zážitek, věřím, pěkný den dnes K

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím, ďakujem za milú návštevu. Pozerám, že ste mali krásny výlet, ja mám mušle veľmi rada.

    OdpovedaťOdstrániť