My shop

My shop
My shop

utorok 14. februára 2012

14.2. - nielen Deň sv. Valentína...

Pamätám sa na "predvalentínske obdobie" pred 11 rokmi. Sedela som doma s vyloženými nohami a sledovala jednu anketu v televízii. Ľudí sa pýtali, aký darček by dali tomu svojmu milému na sv. Valentína. V brušku mi kopalo bábätko - moje prvé a ja som si pomyslela : To by bolo, keby som rodila 14.2. ... To by bol darček!
O deň-dva, bolo 13.2.2001 večer a ja som práve robila pizu. Keď tu zrazu - začala mi odtekať plodová voda... Tašku do pôrodnice som mala zabalenú už dávno a tak som ešte počkala, kým sa piza dopečie a šli sme. Porodila som až na druhý deň - večer o 21:30, skoro sme to nestihli, ale predsa...
Dnes Tomi dovŕšil 11 rokov, je z neho už veľký chalan, takmer na prahu puberty...

Všetko najlepšie Tomi!

3 komentáre:

  1. Jej! To ste presne o rok mladší ako "my" (bez dvoch hodín) ;-)
    Akurát ja som vtedy vôbec neregistrovala nejakého Valentína... to až o niekoľko rokov neskôr.
    Tak nech sa vám darí a nech Tomi roznáša radosť a lásku všade kde bude.
    Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka, u vás je takmer stále dôvod na oslavu narodenín a menín a to je super:)
    Tomáškovi veľa zdravíčka, radosti zo života a stálu chuť objavovať zaujímavosti a krásy sveta a vám, rodinka, stály dôvod na radosť:) S láskou, Gabi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je krásné, jak jste to stihli...všechno nejlepší i mamince...taky musí mít hodně síly všem být k ruce...

    OdpovedaťOdstrániť