My shop

My shop
My shop

sobota 21. mája 2011

Deň rodiny v Košiciach...

Dnes sme mali od rána zvláštny deň. Môj manžel má narodeniny a aj keď oslava bude až zajtra, my, najbližší sme mu blahoželali hneď pri raňajkách. Potom sme mali pracovné dopoludnie, do ktorého sa zapojili aj deti...

Popoludnie sme strávili v meste, kde prebiehala akcia Deň rodiny. Neviem koľký ročník to bol, no my sme sa ho zúčastnili prvý krát. Bolo to skvelé. Stretli sme sa s mnohými priateľmi (niektorých sme už dávno nevideli), bol pripravený bohatý program, kopec zábavy pre deti, dokonca sme si prvý krát vyšľapali na vežu Dómu sv. Alžbety.

Ja mám úžasnú rodinu. Som vďačná Bohu za môjho manžela, deti, samozrejme za rodinu, v ktorej som mohla vyrastať, za mojich rodičov a sestru... Rodina je veľmi dôležitá, je miestom, kde som prijímaná, kde ma majú radi, napriek tomu, že poznajú aj moje chyby.
A na záver ešte báseň, ktorú dnes daroval Tomáško tatovi k narodeninám:

Pre tata

Nášho tata máme radi.
Pracuje, hrá sa s nami.

Aj tato nás má rád,
aj keď nepočúvame,

nájde sa úsmev snáď...

1 komentár:

  1. Ajka, mali ste krásny deň. Všetko naj vášmu tatovi, s tým našim sme oslavovali o deň skôr:))Gabi

    OdpovedaťOdstrániť