My shop

My shop
My shop

štvrtok 14. apríla 2011

Proces tvorenia...

To, čo prežívam teraz by som nazvala časom inšpirácií a tvorenia. Nazbieralo sa mi pár objednávok na šperky z fima, v hlave nosím plno nových nápadov a tak popri bežnom fungovaní rodinného života, starostlivosti o deti a aj jarného upratovania si rada večer sadnem a niečo vyrábam...Na Vianoce som dostala môj vysnívaný kufrík, do ktorého som si konečne mohla naukladať všetko náradie a materiál, ktoré potrebujem k výrobe bižutérie. Dovtedy som to postupne zbierala do rôznych krabíc a krabičiek a už to bolo dosť neprehľadné.

Už mám nakreslených veľa nápadov na drôtovanie a fimovanie, teraz to už len zhmotniť...

Urobila som aj niekoľko objednávok, aby som doplnila materiál na ďalšiu tvorbu. Postupne mi prichádzajú balíčky a mne rastie radosť aj chuť...

Zopár nových vecí, ktoré čakajú na dokončenie...

Rada mám vždy niečo rozpletené alebo rozháčkované, pretože pliesť a háčkovať sa dá kedykoľvek cez deň. Napríklad v čakárni u lekára, alebo keď skúšam deti, alebo ak niekam cestujeme autom, či keď je pokojná chvíľka, keď sa všetci niečomu venujú a práve ma nepotrebujú... Dokonca som už plietla aj na ihrisku, kým chlapci hrali futbal.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára