My shop

My shop
My shop

štvrtok 20. januára 2011

Začínam s plstením!

Už dlhší čas snívam o tom, že vyskúšam pre mňa novú techniku - plstenie.
Dnes sme mali dosť náročný deň. Od rána sme behali po úradoch a vybavovali veci, ktoré už súrili. Mali sme cestu aj okolo obchodu s kreatívnymi potrebami a ja som sa rozhodla, že si konečne kúpim základné potreby pre plstenie. Za pár minút som do košíka nahádzala molitán, ihly na plstenie a zopár nepradených vĺn a mohli sme pokračovať vo vybavovaní. Mala som radosť ako malé dieťa, ktoré dostane hračku...

A večer, keď všetci zaspali som si rozložila svoje poklady a vytvorila prvé plstené guličky. Zatiaľ je to len polotovar, neskôr vám ukážem finálny produkt.

3 komentáre:

  1. si veľmi šikovná, teším sa na výsledok. P.S. pršteky nebolia? tá ihla je potvora ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem! No, pár krát som si pichla aj do prsta. Ale niečo predsa znesiem, nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to verím, aj ja plstím a viem, že toto pichnutie bolí viac ako obyčajné, ale výsledok potom všetko zahojí :)))

    OdpovedaťOdstrániť