My shop

My shop
My shop

streda 15. septembra 2010

Čas tak rýchlo beží...

Práve som si uvedomila, že posledný príspevok som vložila pred 9 dňami. Polovica septembra je za nami, ani neviem ako sa to zbehlo. Chaos tohtoročného začiatku školského roka pomaly utícha, dostávame sa znova do koľají. Deti si vybrali krúžky, dostali rozvrhy hodín, už vieme, kedy koho kde zaniesť, či vyzdvihnúť... Je toho dosť, no verím, že to zvládneme.
Okrem školy sme mali v posledných dňoch aj umelecké zážitky. V Košiciach prebiehal festival divadiel, my sme boli na dvoch predstaveniach pre deti. Mali sme možnosť vidieť aj zákulisie bábkového divadla - to bol pre našich chlapcov obrovský zážitok, keďže sami doma často hrávajú divadlo...

Včera Marián Čekovský zorganizoval v meste bubniádu. Každý bol pozvaný ako účinkujúci, museli sme si však priniesť vlastné nástroje, na ktoré sa dá bubnovať. Ľudia prišli s hrncami, varechami, lyžicami, plastovými fľašami, ale aj s bubnami, deti mali tamburínky, či malé bubníky. Také niečo som nikdy nezažila, bolo to úžasné podujatie, výborný nápad. Len škoda, že fotoaparát zostal doma...

Ešte využívame teplé septembrové dni a priaznivý vietor a prevetrávame seba aj našich šarkanov...

Miškina obľúbená činnosť - trhanie kvietkov...

1 komentár:

  1. Ste krásna rodinka, a tá vaša malá jahôdka je zlatučká:) Zachytila som vcera v spravach info o bubniáde, ôlen som ľutovala, že pre nás to bolo vzhľadom na vzdialenosť nereálne. Verím, že ste si to poriadne užili:)Príma dníky Gabi

    OdpovedaťOdstrániť