My shop

My shop
My shop

sobota 10. júla 2010

Včera a dnes...

Posledné dva dni bolo znova horúco. To nám samozrejme v lete vyhovuje viac ako upršané dni, môžeme si vymýšľať aktivity vonku.
Včera sme sa znova išli schladiť na kúpalisko, tentokrát už aj s Miškou. Je to naša malá žabka, miluje vodu. Z bazéna deti musíme ťahať, pretože by sa tam čľapkali a plávali a skákali aj celý deň. Snáď nám ešte počasie bude priať a my si tú vodu znova užijeme.

Dnešný deň sme trávili úplne inak. Niesol sa v znamení futbalu a bicyklov.

Kým tato hral vo futbalovom turnaji, my sme sa vyžili inak.

Mali sme k dispozícii požičanie bicyklov, to sme využili a keďže bolo málo detí, naši sa mohli bicyklovať celý čas.

Posledné dni si uvedomujem, aké mám už veľké, samostatné deti. Aký rozdiel je tráviť s nimi čas niekde teraz a pred rokom, dvoma...Už nesmusím tak kŕčovito striehnuť kto mi kde zasa ušiel, alebo, či niekto práve nepadá z preliezky... A Miška? Tá je síce ešte malá, no Tomáško mi s ňou dokáže pomôcť a zaskočiť ma, keď ja práve niekam musím odbehnúť, alebo si na chvíľku sadnem... No nie je to super?

Chlapci sa inšpirovali futbalistami a po turnaji oni na chvíľku obsadili ihrisko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára