My shop

My shop
My shop

piatok 14. mája 2010

Deň matiek...

Viem Deň matiek sme oslavovali už v nedeľu, no naše oslavy sa zavŕšili až včera. Preto som z uverejnením príspevku trošku počkala...

V prvom rade blahoželám Tebe, mami a ďakujem Ti za svoj život aj za všetko čo si pre mňa urobila a stále robíš. Bez Teba by som veľa vecí nezvládala, veľmi si cením ako mi pomáhaš s deťmi a ako sa im venuješ...

Naše deti sa tento rok nevedeli dočkať tohto sviatku. Rátali doslova dni, kedy budú môcť odovzdať svoje darčeky. Všetko do poslednej chvíle tajili, dokonca aj básničky a pesničky z vystúpenia. A tak som mala jedno prekvapenie za druhým...

Ľubko a Šimonko vystupovali v škôlke. Miestami mi tiekli slzy, niektoré od dojatia, niektoré od smiechu.

Miške za zatiaľ občasné návštevy v škôlke veľmi páčia. Takto sa túlila k veľkému plyšovému macovi...

Tomáško sa mi snaží konkurovať vo výrobe šperkov. Dostala som od neho takýto krásny hlinený prívesok. Vyrábal ho v škole.

Maťko mi vymyslel básničku...

Ľubkov darček - kytička zo sušených kvietkov...

No a nakoniec Šimonkov motýlik...
Ďakujem za všetko!

1 komentár:

  1. Krásne výtvory, šikovné deťúrence! Po kom to majú, mamina?:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť