My shop

My shop
My shop

utorok 2. februára 2010

Dostala som cenu.../ I received an award!

Elina ma poctila touto cenou, je to prvý krát a veľmi si to cením.

Podmienky udelenia tohto ocenenia:

1. Umiestnit ocenenie na svoj blog.
2. Dať odkaz na osobu, ktorá vám toto ocenenie venovala.
3. Nominovať 5 blogov ( vždy ťažké ).
4. Napísať komentár na vami nominované blogy, ktorý prezradí vaše ocenenie.

Takže moji nominanti sú:

Michaela (moja sestra), Lenka, Jessica, Elina, Jessica

I received this award from Elina, it is the first time for me and I appreciated a lot.
These are the rules:

1. Place and award on your blog.
2. Link to the blog where your award came form.
3. Choose five blogs for your nominees
4. Comment on each of the blogs, to award them.

Here are my nominees:
Michaela, Lenka, Jessica, Elina, Jessica

2 komentáre: