My shop

My shop
My shop

sobota 3. októbra 2009

Na čom sme tento tyždeň pracovali...

Tento týždeň bol pre mňa dosť náročný. Ani neviem opísať prečo, možno som bola viac na deti sama, jednoducho večer som padala od únavy a ak aj nie, tak som mala buď kopec žehlenia, alebo inú prácu, ktorú som cez deň nestihla. A tak sa stalo, že k počítaču som sa viac-menej nedostala.
Aj keď je teraz už 1:00 ráno, využijem to, že ešte vládzem a vložím sem aspoň prierez toho, čo sme tento týždeň robili.

Huby z minulotýždňovej hubačky nám babka Eva takto naaranžovala. Tomáško si to zobral do školy a všetci sme si mysleli, že to tam aj ostane, ale on sa po vyučovaní vrátil aj s krabicou so slovami, že sa o tie huby chce starať. A tak sme boli svedkami, ako sa bedľa na druhý deň roztvorila...

Ľubko bol jeden deň u babky a tam vyrobil tento plagát. Vystihuje to, aký má Ľubko vzťah k autám. Dokáže pri nich vysedieť veľmi dlhý čas, preparkovávať, posúvať... Keď mal 2 roky, bolo nebezpečné ho vysadiť na parkovisku prvého, lebo kým sme všetci povyskakovali z auta, on sa zanietený tými ostatnými autami, presúvajúc od jedného k druhému, stihol za ten krátky čas stratiť.

No a takto som pomaľovala Tomáškovu krabicu z druhej strany. Už ju môže opäť zaniesť do školy...

Korálkovanie ma stále baví a tu sú ďalšie sety, ktoré som vyrobila. Vznikli už skôr, ale tento týždeň sa mi ich podarilo nafotiť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára