My shop

My shop
My shop

pondelok 30. marca 2009

Môj večerný relax.../ My evening relax time...

Vymyslela som si, že urobím jarné dekorácie na okno do detskej izby. A tak som sa do toho pustila...

I came up with the idea of creating some spring decorations for windows in the boys room. So I started...



Na jednu časť okna som vyrobila lienky...
On one of the windows I cut out lady bugs...

Na druhú zasa motýle...
On the other butterflies...


Ešte mám niečo v pláne. Najskôr ma však čaká umývanie okien...
I also have something else in works, but first I need to wash the windows...

2 komentáre:

  1. Ajka toto sa mi velmi paci. Napisala som o tvojom blogu u mna na stranke. Paci sa mi ako pokracujes a pridavas nove prispevky. Tiez chcem vyskusat tvoje receptiky. Dakujem
    Lenka
    www.slovakmama.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť