My shop

My shop
My shop

nedeľa 15. marca 2009

Ekologická plastelína.../ Eco-friendly play-dough...

Už nám došla plastelína a ja som stála pred rozhodnutím, či kúpim deťom ďalšiu. A vtedy mi napadlo, že by sme si plastelínu mohli sami vyrobiť. Našla som stránku, na ktorej som sa dozvedela, čo všetko na výrobu potrebujem, presný postup natočený na video a objednala som si u nich vínny kameň(potrebnú zložku).
Dnes k nám došli na návštevu kamaráti našich detí a tak sme sa spoločne pustili do výroby. Deti mali zážitok, lebo videli, ako sa nám menila farba hmoty, keď sme pridávali farbivo, ako sa riedka hmota pretvárala varením na plastelínu...
Teraz je už plastelína hotová a pripravená na ďalšiu tvorbu...

When we ran out of play-dough, i was deciding whether to buy them a new one. Then I remembered that we could make one. While back, I found the site where I learned all about making your own eco-frienly play-dough. I ordered the needed ingredient - "vine stone".
Today we had visitors, so we had more kids to help to manuacture play-dough. They had a great time to watch how the dough changed color after adding coloring and how the liquid changed into thick play-dough.
Now the play-dough is ready for more creating...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára