My shop

My shop
My shop

utorok 28. apríla 2009

Novorodenecká čiapočka.../ The newborn hat...

Toto je naša Miška ešte v pôrodnici - v novembri 2008. Vložila som ju sem preto, lebo mala na sebe čiapočku, ktorá sa mi už vtedy veľmi páčila a malej perfektne sedela na hlave. S úmyslom urobiť jej takú, keď prídeme domov, poriadne som si ju poprezerala a napísala si ako je urobená. Ale doma čas plynul a čiapočku som neplietla. Teraz sa mojej kamarátke tiež narodilo dievčatko a tak som sa rozhodla pustiť sa do tejto novorodeneckej čiapočky.

This is our Miska, still int he hospital - November 2008. I really like the hat she was wearing there because it fit her perfectly. I decided to make one just like that and wrote down notes on how it was made. We came home from hospital, time went, and the hat was never made. My friend just had her baby girl, so I decided to make one for her.


Použila som však asi tenšiu vlnu, teda aj menšie ihlice a tak z čiapočky pre bábätko mi vyšla čiapka pre bábiku. Nevadí. Aspoň som si to vyskúšala a teraz sa môžem pustiť do tej ozajstnej...

I used much thiner yarn and also smaller needles, so from the hat for a baby, I made a hat for a doll. Oh well, at least I tried it out and now I can start on the real newborn size hat...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára