My shop

My shop
My shop

sobota 17. decembra 2011

Predvianočný čas - čas koncertov a besiedok...

Teraz si uvedomujem, že znova pridávam príspevok v sobotu a zajtra sa už budeme modliť pri venci so štyrmi zapálenými sviečkami... Advent sa blíži k vyvrcholeniu a mne ten čas veľmi rýchlo uteká.
Aj tento rok sa nám naše deti postarali o kultúrne zážitky... Tento týždeň mala Miška svoje prvé vystúpenie v škôlke. Bola na to dosť hrdá - doteraz sa chodila len pozerať na bratov a teraz je už aj ona veľká škôlkarka, ktorá vystupuje a my všetci sme ju prišli podporiť...
Ľubko mal predvianočný koncert na hudobnej škole, zahral nám pieseň Opri sa o mňa. Hrať na gitare ho skutočne baví, zdá sa mi, že čím ďalej, tým viac. V posledných dňoch si hrávame spolu, vytiahla som svoj 20-ročný spevník, skúšame koledy, ale aj iné piesne - takto som si to predstavovala...



3 komentáre:

  1. :))
    Ajka, aj my žijeme vianočnými dielničkami a programom, kopec vecí nestíham a zdá sa, že mi to ani tak moc nevadí:)) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka, je to uzasne tie koncerty a vystupenia, ze? :-) Aj nasa Adelka mala prve vystupenie z tanecnej, aj som myslela, ze mozno ani nevystupi, ze sa zlakne tolkych ludi, ale nakoniec to dokazala a mne sa aj slzicka v kutiku oka zeleskla od radosti, ked som ju tam videla. A ty mas tych radosti hned niekolko, je to krasne. Prajem este krasne cakanie na Jeziska. zuska

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky...krása a ty vaše společné chvíle jsou úžasné...

    OdpovedaťOdstrániť