My shop

My shop
My shop

utorok 22. novembra 2011

Novembrové fimovanie...

Tento víkend som mala jeden úžasný oslovujúci zážitok. Boli sme na koncerte Piotra Rubika - Santo Subito.  Je to o blahoslavenom Jánovi Pavlovi II. Ak ste to nezažili a budete mať niekedy možnosť, určite odporúčam. Kúpili sme aj CD a odvtedy si to doma púšťame každý deň. (Už aj chlapci, hoci neboli na koncerte si pospevujú refrény niektorých piesní - v poľštine.) Ak chcete, tu je ochutnávka (ale naživo je predsa len naživo) : Santo Subito
 Ponúkam vám niečo z môjho najnovšieho tvorenia. Skúšala som aj nové techniky...

 
 

4 komentáre:

  1. Veľmi pekné vecičky. Najviac sa mi páči ten prvý prívesok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka, už som ťa okukávala na Sashe:) Pekné novinky. Určite aj krásne spomienky z koncertu:) Príjemné dni, Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to náádherné,farby,technika..uf,zas mám o čom snívať :)) Aj to predávaš??? Ak áno,aká by bola približná cena?

    OdpovedaťOdstrániť