My shop

My shop
My shop

piatok 8. októbra 2010

Otvorila som si internetový obchodík...

Myšlienku predávať cez internet už dlho nosím v hlave. Konečne som sa rozhýbala a zaregistrovala sa na stránke, kde môžem ponúknuť na predaj svoje výrobky.
Budem rada, ak zavítate do môjho obchodíka.
Ak sa vám moje výtvory páčia a chceli by ste ich vlastniť, máte možnosť si ich takýmto spôsobom objednať.
Aj tieto veci tam nájdete:

3 komentáre:

  1. Ahoj Ajka
    ...už dlho obdivujem tvoju prácičku a som veľmi rada že teraz si ju budem môcť aj kúpiť, určite budem do tvojho obchodíku nazerať a sledovať čo nové a krásne pribudlo. Prajem veľa inšpirácií. Pá Andrea:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka držím ti prsty, si veľmi šikovná, nech sa tvoje krásne šperky dobre predávajú

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem. Ste zlaté, každé povzbudenie ma teraz, keď začínam poteší.

    OdpovedaťOdstrániť