My shop

My shop
My shop

streda 26. mája 2010

Západ slnka...

Náš byt máme orientovaný východo - západne (teraz si nie som istá, či som to správne napísala, ale snáď chápete :-)). Ráno môžeme sledovať východ a večer zas západ slnka. Už veľa krát som si vravela: to musím odfotiť. Včera som práve vo chvíli , keď slnko zachádzalo bola na balkóne a uspávala Mišku (veľmi rada zaspáva v kočíku na balkóne). Rýchlo som utekala po fotoaparát a kým ona zaspala, slnko zašlo za obzor.
Fotky síce zodpovedajú kvalite nášho fotoaparátu a mojej schopnosti s ním manipulovať, ale aj tak, nie je to nádhera?

To malé na kopci napravo je vyhliadková veža, na ktorú radi chodievame, aj túto nedeľu tam chlapci s tatom podnikli výlet...

1 komentár:

  1. No to si píš, že je:) Však je super, že sa môžeme aj kochať a nielen bedákať nad výčinmi prírody?
    Tuším sme sa zhodli v poňatí našich posledných blogov:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť