My shop

My shop
My shop

nedeľa 13. septembra 2009

Ďalší týždeň za nami...

Dnes sme sa po obede vybrali na ihrisko. Plán bol zahrať si futbal. To sa nám aj na chvíľku podarilo.

Tomáško mal svoj plán (ako zvyčajne) - chcel dokončiť hru, na ktorej teraz pracuje.

Len čo sme sa však rozložili, začalo v diaľke hrmieť. Búrka sa približovala veľmi rýchlo a tak sme sa rozhodli, že utekáme domov. Dobre sme urobili, lebo len čo sme vošli do brány nášho domu, rozpršalo sa.

Ja som vyrobila ďalšie korálky (práca tak na 3 večery), vypálila som ich a teraz sa už teším, čo s nimi ďalej...

A tiež som trochu privoňala aj k drôtikovaniu. Chcela som sa zúčastniť tvorivých dielní, kde by som sa to naučila, no nepodarilo sa mi to. Tak som začala sama. Toto je môj prvý výtvor.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára